VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY


pro prodej produktů a sjednání služeb prostřednictvím webové stránky https://programy.alifebyznys.cz/l/ nebo https://alifebyznys.cz/ (dále jen „Portál“)


Poskytovatel: 

obchodní společnost

Alifebyznys s.r.o., zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze v oddílu C, vložka 405892, IČ: 21742324, se sídlem Školská 689/20, Nové Město, 110 00 Praha 1, tel. +420 604 739 170, emailová adresa [email protected] (v textu obchodních podmínek dále jen jako „já“).

Prodávajícím produktů nebo poskytovatelem služeb jsem já a zákazníkem budete Vy, pokud se mnou uzavřete Smlouvu o koupi produktu, Smlouvu o poskytnutí služby nebo Smlouvu o poskytnutí digitálního obsahu (dále jen „Smlouva“). 

Tyto VOP tvoří nedílnou součást Smlouvy.

Jaké produkty, služby a digitální obsah si můžete prostřednictvím Portálu objednat?

On-line program: 

Masterclass: 

Mastermind: 

Retreat: 

Koučink (individuální konzultace se mnou): 

Nabídku veškerých aktuálně nabízených produktů a služeb naleznete na Portálu. Po rozkliknutí názvu a základních informací se Vám zobrazí podrobnější informace zejména o tom, jakého tématu se konkrétní produkt či služba týká, jaká je jejich cena (s výjimkou konzultací v rámci koučinku) a co vše zahrnuje. Součástí některých produktů či služeb je také zřízení přístupu do uzavřené skupiny na Facebooku nebo aplikace Telegram týkající se konkrétního tématu.

Veškeré výukové materiály, semináře a konzultace jsou v českém jazyce. Výrobcem, dodavatelem a poskytovatele veškerých produktů a služeb nabízených na Portálu jsem já. 

Berete na vědomí, že produkty a služby, které nabízím prostřednictvím Portálu, mají charakter volnočasových aktivit, v žádném případě se nejedná o zdravotní, psychologickou či jinou obdobnou péči.

Cílem jednotlivých produktů či služeb je maximálně Vám pomoci, poradit, orientovat se v konkrétních životních situacích, najít a otevřít cestu k případné změně, poskytnout Vám mnou osvědčené návody a metody. Nicméně záleží pouze na Vás, Vašem subjektivním vnímání, Vaší touze po změně, píli, úsilí a péči, jakých konkrétních výsledků dosáhnete. Nenesu proto žádnou odpovědnost za konečný efekt a výsledek mnou dodaných či poskytnutých produktů či služeb, za Váš zdravotní a psychický stav ani za jakékoli škody vzniklé v důsledku Vašich kroků či jednání, která učiníte v návaznosti na absolvování konkrétního produktu či služby či v souvislosti s ním. Dále nenesu žádnou odpovědnost za to, že jste použil/a produkty, služby, software nebo internetové stránky třetí osoby.

V případě, je-li součástí zakoupené služby či produktu skupinová online lekce či online workshop, probíhající prostřednictvím digitální platformy (Zoom apod.), jsem oprávněna z takovéto lekce či workshopu pořídit záznam a ten použít pro své další účely vč. jeho šíření prostřednictvím sítě internet či emailu v rámci svých podnikatelských aktivit. Na takový případ budete vždy předem upozorněni a máte také právo vyjádřit se, že si nepřejete záznamy osobní povahy Vaší osoby takto šířit; toto Vaše právo zohledním. 

Těmito obchodními podmínkami se řídí také právní poměry mezi námi, pokud poskytnu digitální obsah za osobní údaje namísto odměny, tzv. „magnet“ (a tyto Vaše osobní údaje budu zpracovávat i pro jiné účely než poskytnutí digitálního obsahu nebo splnění svých zákonných povinností, zejména tedy za účelem zařazení Vašich údajů do mé e-mailové databáze pro účely zasílání obchodních sdělení).

Jakým způsobem dojde k uzavření Smlouvy?

Smlouvu spolu uzavíráme distančním způsobem prostřednictvím elektronických prostředků komunikace na dálku.

Příslušnou Smlouvu týkající se on-line programu, masterclass, mastermind či retreatu uzavíráme prostřednictvím objednávkového formuláře umístěného na Portálu. Smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy Vám bude doručeno potvrzení přijetí Vaší objednávky.

Příslušnou Smlouvu týkající se individuálních konzultací uzavíráme formou individuální komunikace prostřednictvím výměny elektronické pošty (e-mailů) nebo prostřednictvím telefonátu. Smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy se spolu dohodneme na rozsahu poskytovaných individuálních konzultací, jejich ceně, způsobu úhrady a splatnosti ceny a termínu konání jediné či první individuální konzultace, tj. v okamžiku, kdy od Vás obdržím potvrzení mé nabídky obsahující výše uvedené údaje a text těchto VOP.

Po uzavření Smlouvy Vám zašlu potvrzení o jejím uzavření.

Jaké technické kroky vedou k uzavření Smlouvy prostřednictvím objednávkového formuláře na Portálu?

Pokud kliknete na Portálu na odkaz, prostřednictvím kterého si lze on-line program, masterclass, mastermind či retreat objednat, budete přesměrován/a na objednávkový formulář, v rámci kterého se Vám zobrazí:

Poté, co vyplníte objednávkový formulář a přečtete si zveřejněné dokumenty, si prosím pečlivě zkontrolujte Vaše identifikační údaje a údaje o konkrétním produktu či službě, včetně jeho ceny a způsobu úhrady a v případě potřeby proveďte jakoukoli změnu. Pokud je vše v pořádku a chcete Vaši objednávku odeslat, klikněte na tlačítko „OBJEDNÁVKA ZAVAZUJÍCÍ K PLATBĚ“. 

Následně budete přesměrován/a na platební bránu. Zde zadejte údaje o Vaší platební kartě a platbu potvrďte.

Jakmile obdržím Vaši objednávku, potvrdím Vám její převzetí a přijetí e-mailem. Okamžikem, kdy dojde k uzavření Smlouvy mezi mnou a Vámi, je okamžik, kdy Vám bude tento e-mail doručen. V tomto e-mailu Vám zašlu též potvrzení o uzavření Smlouvy a text VOP.

Přístup k uzavřené Smlouvě budeme mít já i Vy (zašlu Vám potvrzení o přijetí Vaší objednávky i text VOP).

Co je Členská sekce a jak funguje?

Členská sekce je uzavřená část Portálu, ve které máte v rámci Vašeho uživatelského účtu přístup k zakoupeným on-line programům či záznamům zakoupených masterclass či mastermind. 

Uživatelský účet Vám zřídím do 24 hodin poté, kdy uhradíte cenu (či první splátku ceny) za první zakoupený on-line program či kdy proběhne první Vámi zakoupené živé vysílání masterclass či mastermind, a e-mailem Vám zašlu instrukce k přihlášení. 

Do Vašeho uživatelského účtu v Členské sekci se můžete přihlásit z jakéhokoli webového prohlížeče, a to prostřednictvím Vašich přístupových údajů. 

Pokud by Členská sekce z jakéhokoli důvodu nefungovala, zpřístupním Vám Vaše obsahy jiným vhodným způsobem.

Co potřebujete pro to, aby Vám zpřístupněné digitální obsahy správně fungovaly?

Pro správné fungování produktů a služeb, které mají digitální charakter, je potřeba, abyste měl/a k dispozici dostatečně výkonné zařízení (počítač, tablet či mobil), které:

Pracovní sešity jsou ve formátu .PDF, pro práci s nimi potřebujete aktuální verzi příslušného programu pro práci s dokumenty ve formátu .PDF.

Výuková videa sdílím prostřednictvím webových stránek https://www.youtube.com/ či https://vimeo.com/. Pro jejich přehrávání je potřeba, abyste měl/a na těchto webových stránkách povoleny potřebné soubory cookies, případně abyste měl/a nainstalované aktuální verze programů či aplikací potřebných pro přehrávání videí na těchto webových stránkách.

Živá vysílání (masterclass či mastermind) či on-line individuální konzultace probíhají prostřednictvím platformy Zoom. Přístupový link (odkaz) pro připojení ke konkrétnímu živému vysílání či on-line individuální konzultaci zasílám e-mailem. Pokud by Vám příslušný link nebyl doručen, zkontrolujte si prosím ve Vaší e-mailové schránce nevyžádanou poštu. Pro připojení k živému vysílání či on-line individuální konzultaci je v případě mobilů a tabletů potřeba, abyste měl/a nainstalovanou aktuální verzi aplikace Zoom, v případě počítače je možné připojit se v rámci webového prohlížeče (za předpokladu, že jsou povoleny potřebné soubory cookies), případně je také možné stáhnout si příslušený program Zoom. Před zahájením živého vysílání či on-line individuální konzultace Vám doporučuji zkontrolovat správné nastavení a fungování zvuku (včetně mikrofonu, hlasitosti apod.) a videa (včetně kamery). 

Pro správné fungování uzavřených skupin na Facebooku a Telegramu je potřeba mít v rámci aplikací zřízen uživatelský účet a povolené potřebné soubory cookies.

Portál, Členská sekce, obsahy zpřístupněné ve Vašem uživatelském účtu, platforma Zoom i Facebook, Telegram fungují společně s technickým a programovým vybavením, které se běžně používá. 

Je pro mne velmi důležité, aby Portál, Váš uživatelský účet v Členské sekci i Vám zpřístupněný obsah, živé vysílání a on-line individuální konzultace bezproblémově fungovaly a aby neobsahovaly žádné škodlivé obsahy (zejména softwarové viry apod.), a proto oblasti jejich fungování, výběru dodavatelů a technického zabezpečení věnuji maximální pozornost, zejména mám Portál i Členskou sekci chráněnu šifrovaným přenosem dat a dále požaduji, aby Vaše heslo pro přihlášení do Členské sekce bylo dostatečně silné.

Portál či Členská sekce mohou být z důvodu jejich údržby, aktualizace či výpadku serveru krátkodobě nepřístupné. Tato krátkodobá nepřístupnost není důvodem pro reklamaci.

Věřím, že přihlášení se do Vašeho uživatelského účtu v Členské sekci, orientace v něm, práce se zpřístupněným obsahem, připojení se k živému vysílání či on-line individuálním konzultacím jsou intuitivní a snadné. Pokud byste i přesto potřeboval/a jakkoli pomoci, napište mi na e-mailovou adresu [email protected].

Jaká je cena za produkty a služby nabízené prostřednictvím Portálu?

Produkty a služby, které nabízím prostřednictvím Portálu, jsou vždy za úplatu. Vzhledem k povaze produktů a služeb se nehradí cena za dodání. Cena za produkty či služby nabízené prostřednictvím Portálu se nepřizpůsobuje osobě spotřebitele na základě automatizovaného rozhodování. 

Cenou za on-line programy, masterclass, mastermind a retreaty je cena uvedená na Portálu v objednávkovém formuláři v okamžiku odeslání objednávky. V rámci objednávkového formuláře je uvedena konečná cena za produkt či službu (tj. cena včetně daně z přidané hodnoty).

Cenu za individuální konzultace v rámci koučinku Vám sdělím e-mailem či telefonicky poté, co si vyhodnotím, zda jsou individuální konzultace pro Vás vhodné.

V rámci podpory prodeje mohu příležitostně stanovit na předem stanovenou dobu akční ceny produktů a služeb. Produkt či službu za akční cenu získáte, pokud v objednávkovém formuláři uplatníte slevový kód. Slevový kód má předem stanovenou platnost, po jejím vypršení nemáte na akční cenu nárok.

Tato cena nezahrnuje případné náklady na provedení úhrady ceny za konkrétní produkt. Z mé strany Vám nebudou účtovány žádné náklady na použití komunikačních prostředků na dálku. 

Jakými způsoby můžete uhradit cenu za produkty či služby nabízené prostřednictvím Portálu?

Cena za produkty či služby se hradí jednorázově před dodáním produktu či plněním služby, případně může být hrazena v předem stanovených splátkách, je-li tak stanoveno v popisu příslušného produktu či služby. Záloha se nehradí.

Cena se hradí prostřednictvím zabezpečené platební brány Stripe (akceptovány jsou platební karty Visa, Visa Electron, MasterCard a Maestro), případně se můžeme ve výjimečných případech dohodnout na úhradě ceny bankovním převodem na základě vystavené faktury. Cena za individuální konzultace v rámci koučinku se hradí na základě vystavené faktury bankovním převodem.

Cena (první část ceny) hrazená prostřednictvím platební brány Stripe je splatná do 3 pracovních dnů ode dne uzavření Smlouvy. Cena hrazená na základě faktury je splatná dle data splatnosti uvedeného ve faktuře. V případě úhrady ceny ve splátkách je příslušná splátka splatná dle stanoveného splátkového kalendáře. 

Umožním-li úhradu některých svých produktů a služeb ve splátkách, jste povinni uhradit celou cenu sjednaného produktu (vč. případného navýšení ceny z titulu poskytnutých splátek), a to i v případě, pokud se sami z důvodů a okolností na Vaší straně rozhodnete produkt a službu v celém rozsahu nevyužít či využití produktu a služby ukončíte předčasně. Jestliže přestanete hradit sjednané splátky, jsem oprávněna odepřít Vám přístup k produktu nebo službě zakoupeným na splátky (a to včetně bonusů, které se k zakoupenému produktu nebo službě vztahovaly), a to až do úhrady celé sjednané ceny produktu a služby. V souladu s ustanoveními občanského zákoníku se v případě prodlení, byť s jednotlivou splátkou, se stává splatnou cena celého produktu a služby a jsem oprávněna žádat ji k úhradě.

Berete dále na vědomí, že v případě úhrady ceny ve splátkách Vám bude po předem stanovený počet měsíců dle podmínek stanoveného splátkového kalendáře odečítána z Vašeho bankovního účtu prostřednictvím platební karty částka odpovídající stanovené výši splátky, s tím, že platba bude odečtena vždy ve shodný den v měsíci, ve kterém byla odečtena první splátka ceny. Jste povinen/povinna zajistit a umožnit, aby mohla být příslušná splátka z Vašeho bankovního účtu prostřednictvím platební karty řádně a včas odečtena. V případě, že některá splátka nebude z Vašeho bankovního účtu prostřednictvím platební karty řádně a včas odečtena, celá neuhrazená část ceny za produkt či službu se okamžikem marného uplynutí splatnosti příslušné splátky stává splatnou a jak bylo uvedeno výše, až do doby jejího úplného uhrazení jsem Vám oprávněna pozastavit přístup k příslušnému produktu či službě.

Dále umožňuji úhradu některých svých produktů a služeb po částech, pokud to v popisu takové služby a produktu (či jejich ceny) uvedu. V případě digitálního obsahu a/nebo některých služeb si vyhrazuji právo vázat úhradu ceny po částech na zpřístupnění určité části těchto produktů, k nimž se část ceny vztahuje, s tím, že nedojde-li ve stanoveném termínu k úhradě další části ceny produktu, nebudou Vám další část či části produktu nadále zpřístupněny.

V případě zakoupení „balíčku“ či jinak sestaveného produktu se v případě nevyčerpání všech součástí z důvodů na Vaší straně uhrazené prostředky za tyto součásti balíčku nevrací; cena je stanovená za balíček, nikoliv za jeho (vyčerpané) části. Dále si vyhrazuji právo stanovit lhůtu či období, kdy je možné produkty zahrnuté v balíčku čerpat. Po zmeškání termínu či lhůty právo dočerpat produkty z balíčku či žádat náhradní plnění bez náhrady propadá.

Platba je uhrazena okamžikem jejího připsání na můj účet. Jakmile obdržím Vaši platbu za příslušný produkt či službu, potvrdím Vám prostřednictvím e-mailu její přijetí a zašlu Vám příslušný doklad.

V případě, že neuhradíte cenu (případně první splátku) za produkt či službu řádně a včas, uzavřená Smlouva pozbyde účinnosti marným uplynutím data splatnosti příslušné částky. 

Kdy a jakým způsobem Vám dodám Vámi objednaný produkt či službu? 

On-line program:

Masterclass:

Mastermind:

Retreat:

Individuální konzultace:

Jaká máte další práva a povinnosti vyplývající ze Smlouvy?

Právo přihlašovat se do Vašeho uživatelského účtu v Členské sekci prostřednictvím Vašich osobních přihlašovacích údajů náleží pouze Vám. Je tedy třeba, abyste s těmito přihlašovacími údaji nakládal/a tak, aby je nemohla použít žádná jiná osoba. Současně je třeba, abyste choval/a tak, aby v žádném případě nemohlo dojít k narušení stability Portálu či Členské sekce.

Vlastníkem veškerých majetkových autorských práv k produktům či službám, které nabízím prostřednictvím Portálu, a nositelem veškerých licencí k autorským dílům užitým v rámci těchto produktů či služeb jsem já. Vaše právo přihlašovat se do Vašeho uživatelského účtu v Členské sekci či účastnit se seminářů či individuálních konzultací nezahrnuje žádnou licenci k užívání jakýchkoli výukových materiálů (videí či pracovních sešitů), informací, doporučení ani žádnou podlicenci k užití autorských děl užitých v jejich rámci, tzn. že není dovoleno výuková videa ani další výukové materiály,  informace, doporučení jakkoli rozmnožovat, rozšiřovat, pronajímat, půjčovat, vystavovat či sdělovat třetím osobám, ani nezahrnuje žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log nebo patentů, pokud není v konkrétním případě sjednáno zvláštní smlouvou jinak.

Zpřístupněná videa, on-line semináře ani naše osobní setkání při výjezdním semináři či individuální konzultaci není dovoleno nahrávat.

Je třeba, abyste se při interakci s jinými mými klienty/klientkami v rámci seminářů či skupin na Facebooku a Telegramu, choval/a tak, že nebudete jakýmkoli způsobem porušovat jejich práva, svobody a oprávněné zájmy, dále pak práva, svobody a oprávněné zájmy třetích osob, tyto VOP i účinné právní předpisy. Je třeba, abyste se ve vztahu k mé osobě a k mnou nabízeným produktům a službám vyvaroval/a jakéhokoli nekalosoutěžního jednání (např. šíření pomluv, nepravdivých tvrzení apod.).

V případě hrubého porušení Vašich povinností uvedených v této části VOP jsem oprávněna zrušit Váš uživatelský účet v Členské sekci, znepřístupnit Vám skupiny na Facebooku i Telegramu, vyloučit Vás ze seminářů či ukončit poskytování individuálních konzultací.

Na jak dlouhou dobu se Smlouva uzavírá?

Smlouvu spolu uzavíráme na dobu určitou. 

Pokud hradíte cenu za objednaný produkt či službu jednorázově, končí tato smlouva okamžikem, kdy Vám tento produkt dodám či službu poskytnu.

Pokud hradíte cenu za objednaný produkt či službu ve splátkách a pokud jsem Vám produkt dodala či službu poskytla před úplným uhrazením jeho ceny, končí tato smlouva uhrazením jeho ceny v plné výši; v opačném případě končí tato smlouva okamžikem, kdy Vám tento produkt dodám či službu poskytnu.

Výše uvedené se netýká ustanovení uvedených výše v článku „Jaká máte další práva a povinnosti vyplývající ze Smlouvy?“, která jsou účinná i po skončení Smlouvy.

Co ještě potřebujete vědět o Smlouvě?

V případě jakékoli stížnosti mě můžete kontaktovat na e-mailovou adresu [email protected]. Vaší stížností se budu bez zbytečného odkladu zabývat a nejpozději do 30 dnů Vám zašlu odpověď.

Smlouvu uzavíráme v českém jazyce.

Smlouva se vždy řídí právním řádem České republiky, a to i v případě, že byste nebyl/a českou osobou. Naše vzájemné vztahy, práva a povinnosti, která nejsou upravené ve Smlouvě a v těchto VOP se řídí zejména občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele (jste-li spotřebitelem).

Nejste-li spotřebitelem, nevztahují se na Vás ustanovení těchto VOP na ochranu spotřebitelů.

Při provozování mé podnikatelské činnosti jsem se nezavázala k dodržování žádného kodexu chování.

Jaká máte práva z vadného plnění a jak a kdy můžete uplatnit reklamaci?

Odpovídám Vám za to, že konkrétní produkt nebo služba je v okamžiku jeho dodání bez vad (tj. je v souladu se Smlouvou).

Právo reklamovat vadu produktu typu spotřební zboží máte v případě, že se na konkrétním produktu vyskytne v době 24 měsíců od jeho převzetí vada; tuto vadu musíte ve lhůtě 24 měsíců ode dne dodání produktu. Právo reklamovat vadu služby a digitálního obsahu máte v případě, že v okamžiku plnění není služba dodána v souladu se Smlouvou; tuto vadu musíte uplatnit do 6 měsíců ode dne dodání služby.

Práva z vadného plnění však nemáte, pokud jste o vadě produktu nebo služby před jeho převzetím věděl/a anebo pokud jste ji způsobil/a sám/sama (např. nemáte aktuální software, ztratil/a jste Vaše osobní přihlašovací údaje apod.).  Vadou produktu či služby není situace, kdy konkrétní produkt či službu nemůžete užívat či přijímat z důvodu přerušení či výpadků dodávky ze strany poskytovatele telekomunikačních služeb či internetu či z jakéhokoli jiného důvodu způsobeného třetí stranou.

Pokud budete chtít reklamovat vadu produktu či služby, napište mi na e-mailovou adresu [email protected]. V e-mailu popište, o jakou vadu se jedná, uveďte Vaše kontaktní údaje, předložte doklad o koupi produktu či sjednání služby a sdělte, jaký způsob vyřízení reklamace si přejete uplatnit (zejména právo na opravu či právo na přiměřenou slevu z ceny, případně též právo na odstoupení od Smlouvy). Vaši reklamaci (včetně odstranění vady) musím vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace; nebude-li to z objektivních důvodů možné, o důvodu prodloužení doby pro vyřízení reklamace Vás budu informovat e-mailem nejpozději 30. den od uplatnění reklamace. O průběhu vyřízení reklamace Vás budu informovat elektronicky na e-mailovou adresu, z níž jste mi reklamaci odeslal/a. Po obdržení reklamace Vám zašlu potvrzení o tom, kdy jste vadu reklamovala/a, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete. Po vyřízení reklamace Vám zašlu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o případném provedení opravy a době jejího trvání, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

V případě neoprávněné reklamace si vyhrazuji právo účtovat Vám veškeré přímé náklady spojené s vyřízením této reklamace.

Kdy máte práva ze záruky za jakost?

Práva ze záruky za jakost byste měl/a pouze v případě, že by záruční doba byla uvedena v informacích o konkrétním produktu či službě na Portálu či v reklamě na tento produkt či službu. V takovém případě bych se zavazovala, že příslušný produkt nebo služba bude po uvedenou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Pro uplatnění vady produktu nebo služby, na který se vztahuje záruka, platí obdobně ustanovení pro uplatnění práv z vadného plnění.

Jak a kdy můžete odstoupit od Smlouvy, jste-li spotřebitel?

V případě, že Smlouva týká využití volného času a podle Smlouvy má být plněno k určitému datu nebo v určitém období (tj. v případě masterclass, mastermind, retreatu a individuálních konzultací), nemáte právo odstoupit od Smlouvy.

V případě, že předmětem Smlouvy je dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči (tj. v případě on-line programu a dalšího digitálního obsahu), nemůžete od Smlouvy odstoupit v případě, že jste mě požádal/a o dodání on-line programu před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy. V opačném případě máte právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě 14 dnů ode dne jejího uzavření. 

Tato ujednání se neuplatní, pokud vystupujete v rámci smluvního vztahu jako podnikatelé. V tom případě právo na odstoupení od smlouvy z uvedených důvodů nemáte. 

Pokud budete chtít uplatnit právo na odstoupení od Smlouvy, napište mi na e-mailovou adresu [email protected]. Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy, který najdete v příloze č. 1 těchto VOP, není to však Vaše povinnost. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od Smlouvy, bude stačit, když odešlete odstoupení od Smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Přijetí Vašeho odstoupení Vám potvrdím e-mailem.

Pokud odstoupíte od Smlouvy, nic mi nevracíte ani neplatíte a já Vám bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od Smlouvy) vrátím celou platbu, kterou jsem od Vás obdržela. Pro vrácení platby použiji stejný platební prostředek, který jste použil/a pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil/a jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. 

Jak postupovat při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů a kam můžete podat podnět či stížnost?

Pokud by mezi mnou a Vámi vznikl spor, který by se nám z jakéhokoli důvodu nepodařilo vyřešit vzájemnou dohodou, máte právo obrátit se na Českou obchodní inspekci s žádostí o mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. 

Váš návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu musí obsahovat zejména údaje o stranách sporu (tedy údaje o mně a o Vás), vylíčení rozhodných skutečností, kterých se spor týká, a návrh řešení, jehož se domáháte. K návrhu musí být přiložen doklad o tom, že jste se pokusil/a spor se mnou vyřešit přímo, a kopie dalších písemností dokládající tvrzené skutečnosti, jsou-li k dispozici (zejména doklad o uzavření Smlouvy, kopie naší vzájemné korespondence apod.). Návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je možno podat mimo jiné též prostřednictvím webového formuláře dostupného zde: https://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/.

Podrobnější informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů naleznete zde: https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vaši případnou stížnost či jiný podnět můžete podat České obchodní inspekci prostřednictvím on-line formuláře zde: https://www.coi.cz/podatelna/, anebo písemně na adresu příslušného inspektorátu České obchodní inspekce, kterou naleznete zde: https://www.coi.cz/. 

Orgánem dohledu je také příslušný živnostenský úřad.

Od kdy jsou tyto VOP platné a účinné?

Tyto VOP jsou platné a účinné od 11. 11. 2024

Vaše Alice Nehybová

Příloha č. 1: Vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy o koupi on-line programu prostřednictvím webové stránky https://alifebyznys.cz/

—————

Poučení: Tento formulář vyplňte a zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu pouze v případě, že chcete odstoupit od Smlouvy o koupi on-line programu

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY O KOUPI ON-LINE PROGRAMU NEBO JINÉHO PRODUKTU PROSTŘEDNICTVÍM WEBOVÉ STRÁNKY https://alifebyznys.cz/

Adresát: Alifebyznys s.r.o., Alifebyznys s.r.o., IČ: 21742324, se sídlem Školská 689/20, Nové Město, 110 00 Praha 1, e-mailová adresa [email protected] 

Oznamuji, že tímto odstupuji od Smlouvy o koupi on-line programu nebo jiného produktu prostřednictvím webové stránky https://alifebyznys.cz/

Specifikace on-line programu nebo jiného produktu (*):

Datum objednání (*):

Jméno a příjmení zákazníka (*):

Adresa zákazníka (*):

Podpis zákazníka (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě):

Datum (*):

(*) Doplňte chybějící údaje